Stöd mitt RAAM genom att bida till min insamling till Cancerfonden (klicka på loggan)

torsdag 3 maj 2012

RAAM-Galen

Efterlysning:
En galen man på cykel. Allmänheten varnas.
Mannen sågs senast idag i de öde trakterna i närheten av Nianfors, frenetiskt kämpande i motvinden i riktning västerut.
Signalement: Mörka kläder, mörka glasögon och grå hjälm. Hans huvud och ansikte täcks till stor del av en yvig grå hårbeväxt.
Mannen färdas på en svart racercykel av märket Motobecane, utrustad med tempobåge av äldre modell.
Tips som leder till mannens omhändertagande belönas rikligt.

3 kommentarer:

  1. Jag såg mannen i Frankrike sist. Han var galen redan då. Hoppas ni hittar honom, en sån stolle kan inte vara lös!

    SvaraRadera
  2. Den där har jag sett fler gånger - jag tror till och med att jag vet var han bor. Om du har lust så kontakta mig så kan vi lägga oss i bakhåll och fånga honom och dela på belöningen..........
    Henrik i Trollyngves

    SvaraRadera
  3. Låter bra. Vi delar väl broderligt, 50/50.
    Jag hör av mig.

    SvaraRadera