Stöd mitt RAAM genom att bida till min insamling till Cancerfonden (klicka på loggan)

onsdag 25 april 2012

Långdag

Igår var det första långtrampningen i RAAM-tempo sedan Mallorca.
Körde först själv plastraketen ner till Växbo och vände.
När jag var hemma igen efter tio mil stod Alice redo för en tandem-tur. Ett snabbt depåstopp och vi drog ut på en tvåtimmars sväng. Vi klarade regnet med nöd och näppe, så det var inte så blött som bilden visar.
Ytterligare ett depåstopp och jag var iväg på racern igen, nu till LCK.s klubbträning.

Nu var det inte frågan om något slowmotion RAAM-tempo längre. De här grabbarna gillar att köra fort.
Hängde i alla fall med så gott jag kunde.

Riktigt nöjd med dagen svängde jag in på gårdsplanen hemma i Björskas efter nio och en halv timmas cykling.
Fick ett högljutt mottagande av fårskallarna som önskade kraftfoder.

2 kommentarer:

  1. Hängde med så gott jag kunde.....
    Jag tror du hade kunnat hänga av hela gänget om du velat. Du såg ju oförskämt pigg ut hela tiden!
    /Anders T

    SvaraRadera
  2. Inga getter?
    Jag kan fortfarande inte fatta att du ska köra RAAM. Det finns inga gränser på hur mycket lyckönskningar jag har till dig.

    SvaraRadera