Stöd mitt RAAM genom att bida till min insamling till Cancerfonden (klicka på loggan)

tisdag 3 maj 2011

Gubbrundan

Tog en tur igen på en av mina favoritbanor ut mot hälsingekusten.
Med 15 mil och 878 meters klättring är det en perfekt gubbrunda med mycket slätdrag.
Mellan Dellensjöarna ligger vackra Norrbo, som inte visade sin vackra sida idag.
Hård nordostlig vind, snön yrde i luften och temperaturen låg på +2 grader.

Visst hittar jag runt här utan min nya leksak, men det är alltid roligt att träna nedladdning och navigering inför kommande långlopp.

Solen avlöstes av rätt intensiva snöbyar även här ute mot kusten.
Vart tog försommaren vägen som vi hade förra veckan ?

En gubbe påväg hem till en varm dusch.


3 kommentarer:

  1. Snöbyar? Herregud. Hur långt norrut bor du egentligen? :-)

    /T

    SvaraRadera
  2. Cyklar du fortfarande tandem? Vet du varför de kostar 250$ i USA men 10.000 i Europa?

    FredrikN

    SvaraRadera