Stöd mitt RAAM genom att bida till min insamling till Cancerfonden (klicka på loggan)

tisdag 20 september 2011

Järvsö Bergcykelpark

I lördags gick årets sista randonné-lopp i Stockholm.
Som tröst för att jag inte kunde åka tog jag två förmiddagar i (lek)-parken.
Man blir smått lyrisk där när solen skiner och adrenalinet kickar in.

Härligt också att se alla cyklister med lyckliga ansikten och uppspärrade ögon som rullar fram till liften för ännu ett åk.
Läs mer om JBP här.


Fantastiskt för en cykel-galning att bo tre kilometer från den här skylten.






2 kommentarer:

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    SvaraRadera
  2. hej GO! NILS HAR PROVAT PÅ SÅ SNART E DET MIN TUR, HAN, NILS ALLTSÅ VAR LYRISK SÅ NU MÅSTE JAG UPP I BACKEN ÄVEN PÅ SOMMAREN PÅ MED C-BYXORA. HOPPAS ALLT FUNKAR PÅ DIN UTMANING I USA. MVH BeGA´s

    SvaraRadera